دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان قطار

Download New Music Sina Parsian Ghatar

دانلود آهنگ سینا پارسیان قطار

 

متن آهنگ سینا پارسیان قطار

ما رفیقیم درست مثل زخم و نمک و خون و جگر
مثل اشک و گونه و تیغ و سپر
مثل نعش پسر و دوش پدر ヅ♬

قفست را بشکن گرچه قفس من باشم
قسمت این بوده که من در صف دشمن باشم ヅ♬

من قطارم تو مسافر برو من میبایست
تا دم مرگ به روی ریل آهن باشم ヅ♬

✔✌♨⭐✔

یک عمر به عشقت غم بسیار کشیدم
بر طعنه ی مردم خط انکار کشیدم

هی سوت کشیدم ز سرم دود بلند شد
هی رفتم و هی رفتم و سیگار کشیدم

یک عمر به عشقت غم بسیار کشیدم
بر طعنه ی مردم خط انکار کشیدم

هی سوت کشیدم ز سرم دود بلند شد
هی رفتم و هی رفتم و سیگار کشیدم

شعر آهنگ سینا پارسیان قطار

قسمت میدهم از من بگذر راهی نیست
سرنوشت منو تقدیر تو همراهی نیست ヅ♬

ای طناب کهنه پوسیده ی خاطرخواهی
برو هم قد تو در سینه ی من چاهی نیست ヅ♬

✔✌♨⭐✔

یک عمر به عشقت غم بسیار کشیدم
بر طعنه ی مردم خط انکار کشیدم

هی سوت کشیدم ز سرم دود بلند شد
هی رفتم و هی رفتم و سیگار کشیدم

یک عمر به عشقت غم بسیار کشیدم
بر طعنه ی مردم خط انکار کشیدم

هی سوت کشیدم ز سرم دود بلند شد
هی رفتم و هی رفتم و سیگار کشیدم

دانلود آهنگ سینا پارسیان قطار

ترانه و موزیک: سینا پارسیان, تنظیم: فرید مهاجرپور

پیام اینستاگرام سینا پارسیان برای آهنگ قطار

” قطار ” انحصارا قابل دانلود از کانال من و پرستو:
http://www.t.me/parastoo_music
http://www.t.me/sinaparsian_music

👈👈👈شما عزیزانی که تمایل دارید از موسیقی ما
علاوه بر حمایت معنوی، حمایت مالی هم داشته باشید،
می تونید بعداز دانلود این قطعه، مبلغ ۱۰ هزار تومان
به این شماره حساب واریز کنید: ۶۱۰۴ ۳۳۷۵ ۲۵۶۹ ۲۲۸۹
بانک ملت به نام سعید صالحی نژاد. 👉👉👉

ترانه و ملودی: بنده👋🤘
بک ووکال: @parastoomusic_

پرستو جان تو به شدت تلنتی و ازت ممنونم
که با حضورت، زینت بخشیدی به کار من❤❤❤

تنظیم: @kamyabbahari
و @faridmohajerpour
شما دو نفر👆👆👆 بهترینید، واقعا آفرین❤❤❤

ضمنا فرید عزیزم یکی از بهترین پیانیست های
حال حاضره و هنرش رو در این کار به رخ کشیده.

گیتار: @hiradniknam
هیراد جانم قطعا دو همکاری اخیرم با تو از لذت بخش ترین
کارهام بوده و بهت افتخار می کنم، تو بهترینی عزیزم❤❤❤

میکس و مسترینگ: @faridimanimusic
آقا فرید که لنگه نداره و واقعا تحسین می کنم دقت و هنرش رو،
امیدوارم اتفاقای بزرگ برات رقم بخوره فرید جانم❤❤❤

طراح کاور: @ehsatn
احسان تو هم هر کاری داری می کنی وظیفته😂🤘❤❤❤
کارت درسته آقا احسان

#سیناپارسیان#پرستو#موزیک#عشق